ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

VÁSÁRLÓI SZERZŐDÉS

Érvényes: 2016. szeptember 1-től.

A Vásárlói szerződés a vevő e-mailben leadott megrendelése elküldésével és annak a Pallatrax Hungary Kft. általi visszaigazolásával lép életbe. A megrendelés az interneten keresztül történik.

AZ ELADÓ

1.1) A WEBÁRUHÁZAT AZ PALLATRAX HUNGARY KFT. ÜZEMELTETI, TOVÁBBIAKBAN MINT ELADÓ. 

1.2) AZ ELADÓ ADATAI: 

Név: Pallatrax Hungary Kft.
Székhely: 2161 Csomád, Kossuth Lajos út. 47.
Cégjegyzékszám: 01 09 959638
Adószám: 23313420-2-13
E-mail: hajrendeles@whitehair.hu

2. A SZOLGÁLTATÁS IGÉNYBEVÉTELE

A megrendelések leadására a www.whitehair.hu/hajvasarlas oldalon keresztül van lehetőség. A rendeléssel kapcsolatban az ELADÓ e-mailben küld egy automatikusan generált tájékoztatást, rendelési visszaigazolást a vevő részére. 

A vevőnek lehetősége van a megrendelésével kapcsolatos adatok módosítására, a megrendelés visszavonására e-mailen a hajrendeles@whitehair.hu címen a megrendelést követő 24 órán belül.

2.1) A MEGRENDELÉS FOLYAMATA

a) termékek kiválasztása: A Vevő kiválaszthatja azokat a termékeket vagy kedvezményes csomagajánlatokat, amelyeket szeretne megvásárolni. 

b) megrendelt csomagok ellenőrzése: A megrendelt termékek mennyiségének és értékének ellenőrzését követően kerülhet sor a megrendelés véglegesítésére. 

c) megrendelés elküldése, adatfelvétel: A kiszállítási név és cím rögzítését követően a „megrendelés elküldése” gombra kattintva véglegessé válik a megrendelés, amelyről automatikus visszaigazoló e-mail üzenetet küldd az Eladó.

2.2) FIZETÉSI MÓDOK

A Vevő a megrendelés ellenértékét a következő módokon egyenlítheti ki: 

UTÁNVÉT: Utánvétel esetén a terméket kiszállító futárnak kell fizetni a termék árát és a kiszállítási díjat.

2.3) A SZÁLLÍTÁS ÉS FELTÉTELEI

A vevő a megrendelt terméket házhozszállítással veheti át. 
A HÁZHOZSZÁLLÍTÁST A GLS
 FUTÁRSZOLGÁLAT VÉGZI.
A házhozszállítási díj függ a kiválasztott termékek darabszámától, és értékétől. A házhozszállítási díj mértéke változhat a kedvezményes csomagok esetén.
A Standard házhozszállítási díj: bruttó 1 000 Ft.
Az elkészült haj házhozszállítás ideje átlagosan 2-3 munkanap. Amennyiben valamilyen ok miatt ez az idő megnövekszik, abban az esetben az eladó értesítést küldd a Vevő részére e-mailen vagy SMS üzenetben,

2.4) ÁRAK

A www.whitehair.hu/hajvasarlas weboldalon a termékek bruttó vételárral vannak feltüntetve. 
Az ELADÓ bármikor, előzetes értesítés nélkül módosíthatja a jelen oldalakon található leírásokat vagy a bennük feltüntetett termékeket és árakat. Az ELADÓ nem felelős az árazási vagy egyéb hibákért, és fenntartja a jogot a félreértésen alapuló megrendelések törlésére.
A szállítási költség a weboldalon a megrendelés folyamán nyomon követhető.

3. ELÁLLÁS JOGA

A távollévők között kötött szerződésekről szóló szabályozás alapján a VEVŐT elállási jog illeti meg. 
A VEVŐ jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén a termék átvételének a napjától számított tizennégy (14) napon belül a vásárlástól indokolás nélkül elállni.
A VEVŐ elállási nyilatkozatát írásban az hajrendeles@whitehair.hu e-mail címen közölheti a Szolgáltatóval.
Az Pallatrax Hungary Kft. az elállási nyilatkozat megérkezését haladéktalanul visszaigazolja! Érvényes a nyilatkozat, ha az a határidő lejárta előtt lett elküldve és ennek bizonyítása a VEVŐT terheli.

Elállás esetén az alábbi címre kell küldeni a csomagot: 

Pallatrax Hungary Kft
2161 Csomád, Kossuth Lajos út. 47.

4. HIBÁS VAGY HIÁNYOS TELJESÍTÉS

Ha a Vevő a csomag átvételét követően észleli, hogy a megrendelésének teljesítése hibás vagy hiányos, haladéktalanul köteles írásban elküldeni az észrevételét, lehetőség szerint fényképes dokumentációt mellékelve a problémáról az hajrendeles@whitehair.hu e-mail címre.
Eladó vállalja, hogy a hibás terméket kicseréli, a hiányzó terméket pótólja.
Az Eladó viseli a csere illetve pótlás során felmerült valamennyi plusz költséget.

5. PANASZÜGYINTÉZÉS

A vevő észrevételeit, a webáruházzal illetve működésével kapcsolatos kérdéseit, panaszait a következő elérhetőségeken teheti meg:

Az ELADÓ a megjelölt elérhetőségeken beérkezett kérdésekre a beérkezést követően 3 munkanapon belül válaszol.

Garanciális feltételek (link)

Letölthető nyomtatvány a pénzvisszafizetéshez (link)